Apple – Program výmeny2018-02-18T10:27:46+00:00

Pre danú značku výrobca momentálne nevyhlásil žiadny program výmeny.

22.4.2022

Program servisu hodiniek Apple Watch Series 6 pri problémoch s nefunkčnou obrazovkou

22.4.2022|

Spoločnosť Apple zistila, že obrazovka na veľmi malom percente hodiniek Apple Watch Series 6 so 40 mm puzdrom môže natrvalo prestať fungovať. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené v období od apríla 2021 do septembra 2021. Ak vaše hodinky Apple Watch Series 6 vykazujú tento problém, pomocou nasledujúceho nástroja na kontrolu sériového čísla zistite, či sa tento program vzťahuje na vaše zariadenie. Ak áno, autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vám zdarma poskytne servis. Vyhľadanie sériového čísla je jednoduché. Pozrite si postup. Sériové číslo si môžete skontrolovať tu: https://support.apple.com/sk-sk/apple-watch-series6-service-program-for-blank-screen-issue Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely hodiniek Apple Watch. Proces servisu [...]

27.8.2021

Program servisu iPhonu 12 a iPhonu 12 Pro pri problémoch s nefunkčným zvukom

27.8.2021|

Spoločnosť Apple zistila, že veľmi malé percento iPhonov 12 a iPhonov 12 Pro môže vykazovať problémy so zvukom v dôsledku zlyhania komponentu v module slúchadla. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od októbra 2020 do apríla 2021. Ak v slúchadle vášho iPhonu 12 alebo iPhonu 12 Pro nie je počas hovorov počuť žiadny zvuk, je možné, že máte nárok na servis. Spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple opraví zariadenia, na ktoré sa vzťahuje tento program, bezplatne. Tento program sa nevzťahuje na modely iPhone 12 mini ani iPhone 12 Pro Max. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis iPhonu 12 alebo iPhonu 12 Pro. iPhone sa pred vykonaním akéhokoľvek [...]

4.12.2020

Program výmeny modulu displeja iPhonu 11 v súvislosti s problémami s dotykovým ovládaním

4.12.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že malé percento iPhonov 11 môže v dôsledku problému s modulom displeja prestať reagovať na dotyky. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od novembra 2019 do mája 2020. Ak váš iPhone 11 vykazuje tento problém, pomocou nasledujúceho nástroja na kontrolu sériového čísla určite, či sa tento program vzťahuje na vaše zariadenie. Ak áno, spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vám zdarma poskytne servis. Kontrola sériového čísla: https://support.apple.com/sk-sk/iphone-11-display-module-replacement-program Vyhľadanie sériového čísla je jednoduché. Pozrite si postup. Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPhonu. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis svojho [...]

30.10.2020

Program servisu slúchadiel AirPods Pro pri problémoch so zvukom

30.10.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že malé percento slúchadiel AirPods Pro môže mať problémy so zvukom. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené do októbra 2020. Chybné slúchadlá AirPods Pro môžu vykazovať jeden alebo viaceré z nasledujúcich problémov: Praskanie alebo šum, ktorého intenzita sa zvyšuje v hlučnom prostredí, pri cvičení alebo pri telefonovaní. Aktívna redukcia hluku nefunguje správne a vedie napríklad k strate basov alebo skresleniu zvukov na pozadí, ako je hluk ulice alebo lietadla. Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne vykoná servis chybných slúchadiel AirPods Pro (ľavého, pravého alebo oboch). Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely slúchadiel AirPods. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa [...]

6.3.2020

Program servisu iPadu Air (3. generácia) pri problémoch s nefunkčnou obrazovkou

6.3.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že za určitých okolností môže na obmedzenom počte iPadov Air (3. generácia) prestať natrvalo fungovať obrazovka. Skôr než sa obrazovka vypne, môže krátko zablikať. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od marca 2019 do októbra 2019. Autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple opraví zariadenia s týmto problémom bezplatne. Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPadu. Proces servisu Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis iPadu Air. iPad Air sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento program. Ak máte otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte podporu spoločnosti [...]

10.1.2020

Program výmeny puzdra Smart Battery Case pre iPhone XS, iPhone XS Max a iPhone XR

10.1.2020|

Spoločnosť Apple zistila, že pri používaní niektorých puzdier Smart Battery Case pre iPhone XS, iPhone XS Max a iPhone XR môže dochádzať k problémom s nabíjaním. Chybné puzdro Smart Battery Case môže vykazovať jeden alebo viaceré z nasledujúcich problémov: Puzdro s batériou sa pri pripojení k zdroju napájania nenabíja alebo sa nabíja prerušovane. Puzdro s batériou nenabíja iPhone alebo ho nabíja prerušovane. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od januára 2019 do októbra 2019. Nejde o bezpečnostný problém a spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple bezplatne vymení puzdro s batériou, na ktoré sa vzťahuje tento program. Vyhovujúce modely Tento program sa vzťahuje na nasledujúce modely puzdra Smart Battery Case: iPhone XS iPhone XS Max iPhone XR Poznámka: Tento [...]

Go to Top