Záruka HP
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Rezervácia termínu opravy
1. Vyberte zariadenie
Tlačiareň
Notebook
PC
Monitor
Príslušenstvo
Skener

Prémiová podpora

Exkluzívne iba u nás – prémiová podpora pre produkty HP ENVY, HP Spectre a OMEN

2. Čo potrebujete

    Štandardná a Expresná doprava kuriérom do našich servisných stredísk

    1. Štandardná doprava

    1. Zdarma do servisu a späť pre záručné opravy zariadení produktov HP Inc., Fujitsu a Lexmark
    2. Zdarma do servisu pre záručné opravy zariadení produktov Apple
    3. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
    4. Za úhradu do servisu (6,- EUR s DPH) alebo do servisu a späť (12,- EUR s DPH) pri pozáručných reklamáciách, opravách vád ktoré nespĺňajú záručné podmienky výrobcu, iných platených opravách, výmenných REP programoch alebo reklamáciách príslušenstva

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednaj Dopravu


      Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

      1. V prípade potvrdenia vady nezlučiteľnej so záručnými podmienkami výrobcu (mechanické poškodenia, praskliny, poliatia, neodborná modifikácia, použitie neoriginálnych dielov) objednávateľovi štandardnej dopravy zaniká nárok na bezplatnú dopravu do servisného strediska, prípadne do servisného strediska a späť. V prípade už realizovanej bezplatnej dopravy do servisu bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
      2. V prípade objednania prepravy za účelom reklamácie príslušenstva – káble, adaptéry, redukcie, klávesnice, myši, port replikátory, kryty, slúchadlá, atď..., a opráv v zmysle výmenných REP programov bude táto objednávateľovi účtovaná v zmysle platného cenníka t.j. 6,- EUR s DPH jedna cesta.
      3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ.
      4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér.
      5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
      6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie.
      7. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18.- EUR bez DPH ( 21.60.- EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Doprava Paušál BA, BB, KE 20,00 € 24,00 €
        Doprava SK 0,50 € / km 0,60 € / km
        Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
        Preprava Expres kuriér BA 7,00 € 8,40 €
        Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 4,00 € 4,80 €

        Služba: Servisné práce

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Diagnostika vady zariadenia u zákazníka 30,00 € 36,00 €
        Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs, Monitors* 20,00 € 24,00 €
        Diagnostika Printers, LaserJet, DeskJet A4* 15,00 € 18,00 €
        Diagnostika Printers, LaserJet, DeskJet A3, A4 MFP, BUSS* 30,00 € 36,00 €
        Diagnostika DesignJet 40,00 € 48,00 €
        Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Workstation 45,00 € 54,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 35,00 € 42,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 15,00 € 18,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Personal DeskJet, Inkjet, A4 format 30,00 € 36,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Personal, Multifunction LaserJet A4 format 40,00 € 48,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Bussiness DeskJet, Inkjet, A3 format 40,00 € 48,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Bussiness LaserJet,, Multifunction, MFP A3,4 format 50,00 € 60,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – HP DesignJet 50,00 € 60,00 €
        Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** 40,00 € 48,00 €

        Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.

        Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.

        * Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.

        ** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.

        *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre kompletné portfólio HP tlačiarní.

        Spôsob vykonania servisu na vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia.

        Výrobca z pohľadu servisu rozlišuje dve skupiny produktov: tlačiarne pre domácnosti a domáce kancelárie (tlačiarne pre spotrebiteľa, kde spravidla ide o predaj v maloobchodoch) a tlačiarne pre firmy, podniky a veľkoformátovú tlač (komerčné tlačiarne, kde spravidla ide o predaj cez distribučnú sieť).

        Servis zariadení skupiny spotrebiteľských tlačiarní sa vykonáva počas záruky výhradne výmenou chybného zariadenia za novú servisnú jednotku*.

        * HP vymení produkt za trvalú náhradnú jednotku. Náhradná jednotka bude nový alebo renovovaný produkt v stave, ktorý zodpovedá novému zariadeniu, a poskytuje funkčnosť minimálne rovnakú ako je tá, ktorú mal nahradzovaný produkt.

        Naše autorizované servisné stredisko SWISS je výhradným partnerom pre vykonávanie servisu tlačiarní pre spotrebiteľov.

        Servis zariadení skupiny komerčných tlačiarní sa vykonáva výmenou pokazeného dielu v zariadení.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, skúste si zistiť informácie o vašom produkte na uvedených linkách, a kontaktujte náš servis, radi vám poradíme.

        Overiť záruku

        Zistiť sériové číslo

        HP Care Pack Central

        Rezervovať termín opravy

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        Tipy a triky

        Diagnostické nástroje podpory spoločnosti HP

        Softvér a ovládače

        Zabezpečenie tlače

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre HP Skenery.

        Spôsob vykonania servisu na vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia. Oprava zariadenia sa vykonáva aj podľa typu zakúpenej záruky HP Care Pack, a to buď v servisnom stredisku, prípadne priamo u zákazníka.

        Služby HP Care Pack:

        Služby Care Pack

        • rozširujú servisné pokrytie nad rámec štandardnej záruky, nepredlžujú však samotnú záruku,
        • službu je možné zakúpiť k novému zariadeniu počas 180 dní od dátumu nákupu produktu,
        • službu je potrebné zaregistrovať do 30 dní po zakúpení, inak bude neplatná,
        • sú vždy viazané na konkrétny produkt.

        Servis HP Skenerov v záruke sa vykonáva výhradne výmenou chybného zariadenia za novú servisnú jednotku*.

        * HP vymení produkt za trvalú náhradnú jednotku. Náhradná jednotka bude nový alebo renovovaný produkt v stave, ktorý zodpovedá novému zariadeniu, a poskytuje funkčnosť minimálne rovnakú ako je tá, ktorú mal nahradzovaný produkt.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, skúste si zistiť informácie o vašom produkte na uvedených linkách, a kontaktujte náš servis, radi vám poradíme.

        Overiť záruku

        Zistiť sériové číslo

        HP Care Pack Central

        Rezervovať termín opravy

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        Tipy a triky

        Diagnostické nástroje podpory spoločnosti HP

        Softvér a ovládače

        Spýtaj sa komunity HP

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre HP Príslušenstvo.

        Spôsob vykonania servisu na vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia.

        Pre vybrané skupiny príslušenstva (napr. taška pre notebook a pod.) je nutné tovar reklamovať priamo u svojho predajcu

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, prípadne overiť, či tovar reklamovať u predajcu alebo v servisnom stredisku, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre kompletné portfólio HP Osobných počítačov.

        Spôsob vykonania servisu na vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia. Oprava zariadenia sa vykonáva aj podľa typu zakúpenej záruky HP Care Pack, a to buď v servisnom stredisku prípadne, priamo u zákazníka.

        Služby HP Care Pack:

        Služby Care Pack

        • rozširujú servisné pokrytie nad rámec štandardnej záruky, nepredlžujú však samotnú záruku,
        • službu je možné zakúpiť k novému zariadeniu počas 180 dní od dátumu nákupu produktu,
        • službu je potrebné zaregistrovať do 30 dní po zakúpení, inak bude neplatná,
        • sú vždy viazané na konkrétny produkt.

        Príprava produktu na servis

        Skôr ako nám HP Osobný počítač doručíte, alebo pripravíte k servisu, nezabudnite si zálohovať vaše dáta. Autorizovaný servis HP nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu dát počas servisu zariadenia.

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, skúste si zistiť informácie o vašom produkte na uvedených linkách, a kontaktujte náš servis, radi vám poradíme.

        Overiť záruku

        Zistiť sériové číslo

        HP Care Pack Central

        Rezervovať termín opravy

        Reklamáciu, prípadne inú chybu spotrebného materiálu si je nutné uplatniť u svojho predajcu.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        Tipy a triky

        Diagnostika hardvéru HP PC

        Diagnostické nástroje podpory spoločnosti HP

        Softvér a ovládače

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre kompletné portfólio HP Notebookov.

        Spôsob vykonania servisu na vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia. Oprava zariadenia sa vykonáva aj podľa typu zakúpenej záruky HP Care Pack, a to buď v servisnom stredisku, prípadne priamo u zákazníka.

        Služby HP Care Pack:

        Služby Care Pack

        • rozširujú servisné pokrytie nad rámec štandardnej záruky, nepredlžujú však samotnú záruku,
        • službu je možné zakúpiť k novému zariadeniu počas 180 dní od dátumu nákupu produktu,
        • službu je potrebné zaregistrovať do 30 dní po zakúpení, inak bude neplatná,
        • sú vždy viazané na konkrétny produkt.

        Prémiové produkty HP si zaslúžia prémiovú starostlivosť

        Služba prémiovej podpory je navrhnutá tak, aby bola mimoriadne komfortná a jednoduchá. Neváhajte preto ani minútu a využite náš prémiový servis. Už nemusíte váš notebook nikam nosiť ani posielať, a vyškoleného technika pošleme priamo za vami. Naši špecialisti autorizovaného servisného strediska sú pravidelne školení a ich cieľom je vrátiť zákazníkom ich zariadenie znovu funkčné v čo najkratšom čase. Oprava prebehne na mieste, ktoré si sami vyberiete, a je úplne jedno či ste doma, v práci alebo oddychujete na chate pri jazere.

        Prémiové riešenie pre každého exkluzívne iba u nás.

        Stačí ak zavoláte na bezplatné telefónne číslo 0800 400 333.

        Prémiový servis sa vzťahuje na vybrané notebooky radu HP ENVY, HP Spectre a OMEN zakúpené po 1.10.2019. Kompletný zoznam produktov nájdete tu: Zoznam

        Prémiová podpora pre notebooky radu HP ENVY, HP Spectre a OMEN vám oproti štandardnému servisu ponúka:

        Prednostné vybavenie servisného zásahu

        Oprava notebooku u vás doma alebo v práci

        Servisné hodiny od pondelka do piatku v čase 8 – 18 hod.

        Možnosť zapožičania náhradného notebooku počas doby opravy

        Príprava produktu na servis

        Skôr ako nám HP Notebook doručíte, alebo pripravíte k servisu, nezabudnite si zálohovať vaše dáta. Autorizovaný servis HP nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu dát počas servisu zariadenia.

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, skúste si zistiť informácie o vašom produkte na uvedených linkách, a kontaktujte náš servis, radi vám poradíme.

        Overiť záruku

        Zistiť sériové číslo

        HP Care Pack Central

        Rezervovať termín opravy

        Reklamáciu, prípadne inú chybu spotrebného materiálu si je nutné uplatniť u svojho predajcu.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        Tipy a triky

        Ako získať dlhú životnosť batérie

        Diagnostické nástroje podpory spoločnosti HP

        Softvér a ovládače

        V našom autorizovanom servisnom stredisku HP ponúkame záručný aj pozáručný servis pre HP monitory.

        Spôsob vykonania servisu na Vašom zariadení sa riadi záručnými podmienkami výrobcu HP v závislosti od typu zariadenia.

        Výrobca z pohľadu servisu rozlišuje dve skupiny produktov: monitory pre domácnosti a domáce kancelárie (monitory pre spotrebiteľa, kde spravidla ide o predaj v maloobchodoch) a monitory pre firmy a podniky (komerčné monitory, kde spravidla ide o predaj cez distribučnú sieť).

        Servis zariadení skupiny spotrebiteľských monitorov (Consumer Display) sa vykonáva priamo výrobcom HP. Výrobcu môžete kontaktovať na uvedených linkách.

        Zákaznícka podpora HP
        kontakt

        +421 2 6862 2071

        Telefonická podpora pre produkty v záruke je bezplatná. Telefonická podpora pre produkty mimo záruky môže byť spoplatnená.

        Servis zariadení skupiny komerčných monitorov sa vykonáva v servisnom stredisku výhradne výmenou chybného zariadenia za novú servisnú jednotku*.

        * HP vymení produkt za trvalú náhradnú jednotku. Náhradná jednotka bude nový alebo renovovaný produkt v stave, ktorý zodpovedá novému zariadeniu, a poskytuje funkčnosť minimálne rovnakú ako je tá, ktorú mal nahradzovaný produkt.

        Ak potrebujete poradiť s opravou, skúste si zistiť informácie o vašom produkte na uvedených linkách, a kontaktujte náš servis, radi vám poradíme.

        Overiť záruku

        Zistiť sériové číslo

        HP Care Pack Central

        Rezervovať termín opravy

        Pre uplatnenie záručnej opravy je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe zariadenia.

        • Predajný doklad musí byť čitateľný.
        • Predajný doklad musí obsahovať nasledujúce informácie:
          • jasný popis produktu,
          • dátum zakúpenia zariadenia,
          • číslo faktúry alebo dokladu,
          • cenu zariadenia,
          • kontaktné informácie predajcu (ak je to možné, aj logo alebo pečiatku predajcu).
          • Ak predajca zvyčajne na svojich dokladoch uvádza sériové čísla, mal by predajný doklad obsahovať aj sériové číslo zariadenia.

        Potrebujete náhradné diely pre HP produkt? Pomôžeme vám.

        Za účelom ešte väčšej dostupnosti kvalitných dielov pre pozáručný servis zariadení má zákazník možnosť využiť služieb nášho autorizovaného servisu. Ponúkame vybrané náhradné diely pre notebooky, osobné počítače, tlačiarne, náplne a periférie.

        Cenník náhradných dielov

        Tipy a triky

        Znalostná báza zákazníckej podpory

        Diagnostické nástroje podpory spoločnosti HP

        Softvér a ovládače

        HP Inc.

        HP – skratka zo slov Hewlett-Packard, je najväčším predajcom osobných počítačov na svete. Rovnako ako mnoho iných významných hráčov IT biznisu sídli v kalifornskom Palo Alto. Hlavnými pôsobiskami firmy sú najmä domácnosti, malé a stredné firmy, verejná správa a vzdelávacie inštitúcie. Špecializuje sa na rozvoj a výrobu výpočtového, pamäťového a sieťového hardwaru, softwaru a ďalších služieb. U nás je známa najmä vďaka svojim notebookom, tlačiarňam, scannerom a serverom. V roku 2015 sa firma rozdelila, a okrem HP Inc. vznikla aj špecializovaná spoločnosť Hewlett Packard Enterprise.

        Hewlett-Packard zariadenia