Priamy kontakt
dell@swissit.sk
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
1. Vyberte zariadenie
Osobný počítač
Notebook
All-in-One
Monitor

Služba servisu u zákazníka v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. K realizácii bezplatného záručného servisu na mieste u zákazníka bude vyslaný technik autorizovaného servisu spoločnosti SWISS. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

Záručný a pozáručný servis

Záručný a pozáručný servis poskytujeme výhradne zmluvným partnerom spoločnosti SWISS spol. s r.o.

V prípade, že máte záujem o spoluprácu, kontaktujte prosím naše obchodné oddelenie: obchod@swissit.sk

2. Čo potrebujete


      Obchodné podmienky služby Výjazd technika

      1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18,- EUR bez DPH ( 21,60 EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
      2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
      3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
      4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
      5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
      6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
      7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

      Služba: Doprava

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Doprava Paušál BA, BB, KE 20,00 € 24,00 €
      Doprava SK 0,50 € / km 0,60 € / km
      Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
      Preprava Expres kuriér BA 7,00 € 8,40 €
      Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 4,00 € 4,80 €

      Služba: Servisné práce

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Diagnostika vady zariadenia u zákazníka 30,00 € 36,00 €
      Diagnostika Notebooks, PCs* 20,00 € 24,00 €
      Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
      Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 40,00 € 48,00 €
      Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 15,00 € 18,00 €
      Záloha dát Notebooks, PCs** 40,00 € 48,00 €

      * Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.

      ** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.

      *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

      Dell

      Dell je americká nadnárodná počítačová spoločnosť, ktorá nesie názov po svojom zakladateľovi Michaelovi Dellovi. Spoločnosť Dell sídli v Round Rocku v Texase, a je jednou z najväčších technologických spoločností na svete s viac ako 100 000 zamestnancami po celom svete. Spoločnosť vyvíja, predáva a podporuje počítače, notebooky, servery, monitory a súvisiace produkty a služby. Spoločnosť je tiež známa svojimi inováciami v riadení zásobovacieho reťazca a elektronickom obchodovaní.