Priamy kontakt
apple@swissit.sk
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Zapožičanie zariadenia
1. Vyberte zariadenie
Watch
iPod
iPhone
iPad
MacBook
iMac
Mac Pro
Mac Mini
Apple TV
Beats
Príslušenstvo

Služba spojená s doručením zariadenia do servisného strediska. Oprava zariadenia je realizovaná v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Zariadenie bude po ukončení opravy uložené k vyzdvihnutiu v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Na žiadosť klienta môže byť zariadenie po ukončení opravy odoslané kuriérskou službou formou dobierky, ak zariadenie spĺňa podmienky bezpečnej prepravy.

2. Čo potrebujete


      Obchodné podmienky služby Výjazd technika

      1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18,- EUR bez DPH ( 21,60 EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
      2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
      3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
      4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
      5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
      6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
      7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika
      !
      Upozornenie
      Ceny náhradných dielov sú orientačné. Výrobca si vyhradzuje právo na zmenu ceny. Cenník je platný od 08.01.2024.

      Služba Doprava

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Doprava Paušál BA, BB, KE 30,00 € 36,00 €
      Doprava SK 0,80 € / km 0,96 € / km
      Preprava kuriér 6,00 € 7,20 €
      Preprava Expres kuriér BA 9,00 € 10,80 €
      Preprava kuriér na Dobierku 7,00 € 8,40 €
      Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 2,00 € 2,40 €

      Služba Práce

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Diagnostika iOS zariadení* 15,00 € 18,00 €
      Diagnostika MAC OS zariadení* 25,00 € 30,00 €
      Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
      Express servis – iPhone Batéria, iPhone LCD 15,00 € 18,00 €
      Servisné práce iOS iPhone, iPad, iPod 20,00 € 24,00 €
      Servisné práce iOS Watch, Beats, TV 15,00 € 18,00 €
      Servisné práce MAC OS iMAC, MAC Pro, mini 45,00 € 54,00 €
      Servisné práce MAC OS MacBook, Macbook Pro, Air 45,00 € 54,00 €
      Servisné práce Ostatné Apple príslušenstvo 15,00 € 18,00 €
      Záloha dát iOS zariadenia** 35,00 € 42,00 €
      Záloha dát MAC OS zariadenia** 40,00 € 48,00 €
      Profylaktika – MAC OS 40,00 € 48,00 €

      Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia
      Reinštalácia iOS alebo MAC OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.

      * Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky
      ** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.
      *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

      Zabezpečte, aby váš produkt Apple znova pracoval tak, ako má. Naši technici sú vyškolení spoločnosťou Apple a pri každej oprave používajú diagnostiku a nástroje schválené spoločnosťou Apple.

      Používame tiež len originálne diely Apple. Znamená to, že všetky naše opravy sú certifikované spoločnosťou Apple, ktorá na ne poskytuje záruku.

      Výmena iPhone zvýhodnený exchange program

      Typ Zariadenia Exchange program
      bez DPH s DPH 20%
      iPhone SE 2nd generation 329,00 € 394,80 €
      iPhone 6s ( 16GB, 64GB, 128GB ) 355,00 € 426,00 €
      iPhone 6s ( 32GB ) 321,00 € 385,20 €
      iPhone 6s Plus 388,00 € 465,60 €
      iPhone 7  ( 32GB, 128GB ) 332,00 € 398,40 €
      iPhone 7  ( 256GB ) 373,00 € 447,60 €
      iPhone 7 Plus (32GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone 7 Plus (128GB, 256GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone 8 ( 64GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone 8 ( 128GB, 256GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone 8 Plus ( 64GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone 8 Plus ( 128GB, 256GB ) 401,00 € 481,20 €
      iPhone X 632,00 € 758,40 €
      iPhone XR 401,00 € 481,20 €
      iPhone XS 632,00 € 758,40 €
      iPhone XS Max 697,00 € 836,40 €
      iPhone 11 401,00 € 481,20 €
      iPhone 11 Pro 632,00 € 758,40 €
      iPhone 11 Pro Max 697,00 € 836,40 €
      iPhone 12 mini 401,00 € 481,20 €
      iPhone 12 520,00 € 624,00 €
      iPhone 12 Pro 632,00 € 758,40 €
      iPhone 12 Pro Max 697,00 € 836,40 €
      iPhone 13 mini 401,00 € 481,20 €
      iPhone 13 520,00 € 624,00 €
      iPhone 13 Pro 632,00 € 758,40 €
      iPhone 13 Pro Max 697,00 € 836,40 €
      iPhone 14 632,00 € 758,40 €
      iPhone 14 Plus 697,00 € 836,40 €
      iPhone 14 Pro 761,00 € 913,20 €
      iPhone 14 Pro Max 816,00 € 979,20 €
      iPhone 15 632,00 € 758,40 €
      iPhone 15 Plus 697,00 € 836,40 €
      iPhone 15 Pro 761,00 € 913,20 €
      iPhone 15 Pro Max 816,00 € 979,20 €

      Niektoré opravy je možné vykonať iba výmenou zariadenia za bezvadný kus rovnakého modelu, konfigurácie a farby.
      Zvýhodnený exchange program znamená výmenu zariadenia za bezvadný kus rovnakého modelu, konfigurácie a farby. Nie je možná výmena za iný model zariadenia.
      Zvýhodnený exchange program je možný iba v prípade že nedošlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo inej neoprávnenej modifikácii zariadenia.

      Výmena LCD obrazovky pre iPhone v ten istý deň

      Máte na iPhone prasknutú obrazovku? Môžeme vám ju opraviť a iPhone si budete môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.
      Prineste nám svoj iPhone do 15:00 hod. a budete si ho môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň. Servis v ten istý deň je k dispozícii pre iPhone 6s a novšie modely.
      Ponúkame opravy certifikované spoločnosťou Apple, pri ktorých používame originálne diely Apple, takže keď dostanete svoj iPhone späť, bude pracovať presne tak, ako má.

      Typ dielu / zariadenia Výmena LCD
      bez DPH s DPH 20%
      iPhone SE 2nd generation 168,00 € 201,60 €
      iPhone 6s 168,00 € 201,60 €
      iPhone 6s Plus 188,00 € 225,60 €
      iPhone 7 168,00 € 201,60 €
      iPhone 7 Plus 188,00 € 225,60 €
      iPhone 8 168,00 € 201,60 €
      iPhone 8 Plus 188,00 € 225,60 €
      iPhone X 312,00 € 374,40 €
      iPhone XR 211,00 € 253,20 €
      iPhone XS 312,00 € 374,40 €
      iPhone XS Max 368,00 € 441,60 €
      iPhone 11 211,00 € 253,20 €
      iPhone 11 Pro 312,00 € 374,40 €
      iPhone 11 Pro Max 368,00 € 441,60 €
      iPhone 12 mini 260,00 € 312,00 €
      iPhone 12 312,00 € 374,40 €
      iPhone 12 Pro 312,00 € 374,40 €
      iPhone 12 Pro Max 368,00 € 441,60 €
      iPhone 13 mini 260,00 € 312,00 €
      iPhone 13 312,00 € 374,40 €
      iPhone 13 Pro 312,00 € 374,40 €
      iPhone 13 Pro Max 368,00 € 441,60 €
      iPhone 14 312,00 € 374,40 €
      iPhone 14 Plus 368,00 € 441,60 €
      iPhone 14 Pro 368,00 € 441,60 €
      iPhone 14 Pro Max 441,00 € 529,20 €
      iPhone 15 312,00 € 374,40 €
      iPhone 15 Plus 368,00 € 441,60 €
      iPhone 15 Pro 368,00 € 441,60 €
      iPhone 15 Pro Max 441,00 € 529,20 €

      Zvýhodnená cena LCD modulu môže byť uplatnená v prípade, že nedošlo k neoprávnenému zásahu alebo modifikácii zariadenia.
      Ponúkame možnosť expresnej služby výmeny na počkanie pre iPhone 6s a novšie modely, ktorá je spoplatnená v cenníku ako Express služba.

      Výmena Batérie pre iPhone v ten istý deň

      Potrebujete vo svojom iPhone vymeniť bateriu? Môžeme Vám ju vymeniť s garanciou originality a iPhone si budete môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.
      Prineste nám svoj iPhone do 15:00 hod. a budete si ho môcť vyzdvihnúť ešte v ten istý deň. Servis v ten istý deň je k dispozícii pre iPhone 6s a novšie modely.
      Ponúkame opravy certifikované spoločnosťou Apple, pri ktorých používame originálne diely Apple, takže keď dostanete svoj iPhone späť, bude pracovať presne tak, ako má.

      Typ dielu / zariadenia Výmena Batérie
      bez DPH s DPH 20%
      iPhone 6s 60,00 € 72,00 €
      iPhone 6s Plus 60,00 € 72,00 €
      iPhone 7 60,00 € 72,00 €
      iPhone 7 Plus 60,00 € 72,00 €
      iPhone 8 60,00 € 72,00 €
      iPhone 8 Plus 60,00 € 72,00 €
      iPhone X 70,00 € 84,00 €
      iPhone XR 70,00 € 84,00 €
      iPhone XS 70,00 € 84,00 €
      iPhone XS Max 70,00 € 84,00 €
      iPhone 11 70,00 € 84,00 €
      iPhone 11 Pro 70,00 € 84,00 €
      iPhone 11 Pro Max 70,00 € 84,00 €
      iPhone 12 mini 70,00 € 84,00 €
      iPhone 12 70,00 € 84,00 €
      iPhone 12 Pro 70,00 € 84,00 €
      iPhone 12 Pro Max 70,00 € 84,00 €
      iPhone 13 mini 70,00 € 84,00 €
      iPhone 13 70,00 € 84,00 €
      iPhone 13 Pro 70,00 € 84,00 €
      iPhone 13 Pro Max 70,00 € 84,00 €
      iPhone 14 80,00 € 96,00 €
      iPhone 14 Plus 80,00 € 96,00 €
      iPhone 14 Pro 80,00 € 96,00 €
      iPhone 14 Pro Max 80,00 € 96,00 €
      iPhone 15 80,00 € 96,00 €
      iPhone 15 Plus 80,00 € 96,00 €
      iPhone 15 Pro 80,00 € 96,00 €
      iPhone 15 Pro Max 80,00 € 96,00 €

      Zvýhodnená cena batérie môže byť uplatnená iba v prípade, ak nedošlo k neoprávnenému zásahu, modifikácii alebo poškodeniu zariadenia, prípadne pôvodná batéria už bola vymenená za neoriginálnu. V týchto prípadoch vám bude vypracovaná individuálna cenová ponuka.
      Ponúkame možnosť expresnej služby výmeny na počkanie pre iPhone 6s a novšie modely, ktorá je spoplatnená v cenníku ako Express služba.

      Dajte si pozor na falošné súčasti

      Niektoré napájacie adaptéry a batérie, ktoré boli sfalšované alebo pochádzajú od iných výrobcov, nemusia byť navrhnuté správne a môžu predstavovať bezpečnostné riziko. Ak chcete mať istotu, že počas výmeny batérie dostanete originálnu batériu priamo od výrobcu, Apple odporúča navštíviť autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple.

      Neoriginálne náhradné displeje môžu mať zhoršenú kvalitu obrazu a nemusia fungovať správne. Opravy obrazovky certifikované spoločnosťou Apple vykonávajú spoľahliví odborníci, ktorí používajú originálne súčasti Apple.

      iPhone

      Pred samotným servisom zariadenia vám odporúčame zistiť seriálové číslo (SN) vášho iPhonu. Opravy sú vykonávané formou výmeny súčiastok alebo výmeny za SWAP moduly*.

      Príprava iPhonu na servis

      Pred vykonaním servisu iPhonu je nevyhnutné pomocou niekoľkých krokov, napríklad vytvorením zálohy a vypnutím služby „Nájsť môj iPhone“ priamo v telefóne alebo cez rozhranie www.icloud.com, ochrániť svoje dáta.

      Príprava iPhonu na opravu

      Zistiť SN Apple zariadenia

      Ako vypnúť Nájsť môj iPhone

      Originálne diely

      Originálne diely Apple sú pri kvalitnej oprave nevyhnutné. Ak chcete mať istotu, že sa vám produkt vráti opravený správne, obráťte sa len na autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple. K týmto opravám spoločnosť Apple poskytuje záruku.

      Oprava obrazovky a výmena batérie

      Pri niektorých opravách môže byť odstránené ochranné sklo alebo ochranná fólia obrazovky iPhonu. Klientovi nevzniká nárok na nové ochranné sklo alebo fóliu.

      Pri autorizovanej výmene obrazovky iPhonu a batérie u nás, máte istotu, že pri oprave sa používajú výhradne originálne diely Apple so všetkými súčasťami, a zároveň bude vykonaná kalibrácia obrazovky iPhonu na dosiahnutie presnosti, vďaka ktorým bude obrazovka po oprave fungovať ako nová. Autorizovaný servis SWISS používa prístrojové vybavenie od spoločnosti Apple, ktoré vlastníme ako jediný servisný partner na Slovensku. Obmedzená záruka spoločnosti Apple sa vzťahuje na batériu, ktorá prestane fungovať pre výrobnú chybu, no nevzťahuje sa na batérie opotrebované v dôsledku bežného používania. Náklady na výmenu batérie závisia od modelu iPhonu a toho, či sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa.

      Opravy sú vo väčšine prípadov vykonávané v ten istý deň ako je prijaté vaše zariadenie.

      Pre uplatnenie záručnej opravy v druhom roku od kúpy je nevyhnutný doklad o nákupe zariadenia.

      Doklad o kúpe Apple zariadenia

      Predĺženie výdrže batérie

      Cenník opráv Apple zariadení

      Iné opravy iPhonu

      Potrebujete opraviť iný problém, ktorý súvisí napríklad s tlačidlom Domov, poškodením kvapalinou alebo s príslušenstvom?

      Ak sa na iPhone vzťahuje záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, oprava bude bezplatná. To však nezahŕňa neúmyselné poškodenie, v prípade ktorého je za opravu potrebné zaplatiť.

      Poplatok za opravu poškodeného iPhonu závisí od typu opravy.

      *SWAP modul – Systémová výmena vadného produktu za servisnú jednotku (nové sériové číslo). Výrobca vykonáva výmenu za pôvodnú jednotku (rovnaký model, farba a kapacita). Vymenený kus odpovedá kvalitou a vlastnosťami novému zariadeniu. Výmenu za iný typ výrobca neumožňuje.

      iPad

      Pred samotným servisom zariadenia vám odporúčame zistiť seriálové číslo (SN) vášho iPad. Opravy Apple iPad sú realizované výhradne formou exchange programu výmenou zariadenia.

      Príprava iPadu na servis

      Pred vykonaním servisu iPadu je nevyhnutné pomocou niekoľkých krokov, napríklad vytvorením zálohy a vypnutím služby „Nájsť“ priamo v tablete alebo cez rozhranie www.icloud.com, ochrániť svoje dáta.

      Ako pripraviť iPad na opravu

      Zistiť SN Apple zariadenia

      Ako vypnúť „Nájsť“

      Originálne diely

      Originálne diely Apple sú pri kvalitnej oprave nevyhnutné. Ak chcete mať istotu, že sa vám produkt vráti opravený správne, obráťte sa len na autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple. K týmto opravám spoločnosť Apple poskytuje záruku.

      Oprava obrazovky

      Ak neúmyselne poškodíte obrazovku svojho iPadu, môžete si iPad vymeniť za mimozáručný poplatok. Na neúmyselné poškodenie sa nevzťahuje záruka spoločnosti Apple, ani zákon o ochrane spotrebiteľa. Náklady na servis iPadu s neúmyselne poškodenou obrazovkou závisia od modelu iPadu a ďalšieho sprievodného poškodenia.

      Ak obrazovka praskne v dôsledku výrobnej chyby, na takéto poškodenie sa vzťahuje záruka spoločnosti Apple a zákon o ochrane spotrebiteľa.

      Servis batérie

      Ak má batéria výrobnú chybu a vzťahuje sa na ňu obmedzená záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, jej servis vykonáme bez ďalších poplatkov. Záruka sa nevzťahuje na batérie opotrebované v dôsledku bežného používania.

      Je možné, že váš produkt budeme musieť otestovať, aby sme zistili príčinu problému s batériou. Ak sa na iPad nevzťahuje záruka, jeho servis môžeme vykonať za poplatok.

      Pre uplatnenie záručnej opravy v druhom roku od kúpy je nevyhnutný doklad o nákupe zariadenia.

      Doklad o kúpe Apple zariadenia

      Predĺženie výdrže batérie

      Cenník opráv Apple zariadení

      Iné opravy iPadu

      Máte s iPadom iným problém, ktorý súvisí napríklad s tlačidlom Domov alebo poškodením kvapalinou?

      Ak sa na tento problém s iPadom vzťahuje záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, oprava bude bezplatná. To však nezahŕňa neúmyselné poškodenie, na ktoré sa záruka spoločnosti Apple nevzťahuje.

      Zvýhodnený exchange program znamená výmenu zariadenia za bezvadný kus rovnakého modelu, konfigurácie a farby. Nie je možná výmena za iný model zariadenia.

      Zvýhodnený exchange program je možný iba v prípade že nedošlo k neoprávnenému zásahu do zariadenia alebo inej neoprávnenej modifikácii zariadenia.

      iWatch

      Pred samotným servisom zariadenia vám odporúčame zistiť seriálové číslo (SN) vašich Apple Watch. Opravy Apple Watch sú realizované výhradne formou exchange programu výmenou zariadenia.

      Ak máte problémy s hodinkami Apple Watch, najskôr ich skúste reštartovať. Môžete tiež zrušiť ich párovanie a potom ich spárovať znova.

      Reštartovanie hodiniek Apple Watch

      Reštartovanie hodiniek Apple Watch

      Články podpory spoločnosti Apple

      Ak sa vám pomocou týchto krokov nepodarilo problém vyriešiť, obráťte sa na náš autorizovaný servis . Pred odovzdaním hodiniek Apple Watch do servisu nezabudnite zrušiť ich párovanie s iPhonom. Pri preberaní hodiniek Apple Watch vám môžeme poskytnúť podrobné informácie o vykonanom servise.

      Príprava hodiniek Apple Watch na servis:

      • Nabite hodinky Apple Watch.
      • Zrušte párovanie hodiniek Apple Watch a iPhonu.
      • Odopnite remienok a uschovajte si ho spolu s nabíjacím káblom a ďalším príslušenstvom. Tieto veci budete potrebovať po servise hodiniek Apple Watch.
      • Uistite sa, že poznáte svoje Apple ID a heslo.

      Identifikácia modelu hodiniek Apple Watch

      Vyhľadanie sériového čísla produktu

      Zrušenie párovania hodiniek Apple Watch a iPhonu

      Poškodenie obrazovky

      Ak sa vám náhodou rozbije displej hodiniek Apple Watch, je možné, že si ich budete môcť nechať vymeniť len za poplatok. Záruka spoločnosti Apple sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené nehodou alebo nesprávnym používaním. Ak sa displej rozbije v dôsledku výrobnej chyby, na takéto poškodenie sa vzťahuje záruka spoločnosti Apple a zákon o ochrane spotrebiteľa.

      Servis batérie

      Ak má batéria výrobnú chybu a vzťahuje sa na ňu obmedzená záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, jej servis vykonáme bez ďalších poplatkov. Záruka sa nevzťahuje na batérie opotrebované v dôsledku normálneho používania.

      Je možné, že váš produkt budeme musieť otestovať, aby sme zistili príčinu problému s batériou. Ak sa na vaše hodinky Apple Watch nevzťahuje záruka, môžeme ich vymeniť za poplatok.

      Pomoc s nabíjaním batérie

      Predĺženie výdrže batérie

      Po servise

      Keď hodinky Apple Watch dostanete späť, nastavte ich rovnako, ako keby ste nastavovali nové hodinky Apple Watch.

      Nastavenie hodiniek Apple Watch

      Servis a oprava Apple TV

      Spoločnosť Apple ponúka k Apple TV mnoho možností získania podpory a servisu. Vyberte si tú, ktorá je pre vás najvhodnejšia. Ak máte problémy s nastavením, funkciou AirPlay alebo App Storom, môžete začať tým, že si prečítate naše články podpory.

      Články podpory spoločnosti Apple

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete platiť nič. Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy. Ak sa produkt nebude dať opraviť, budete ho možno musieť vymeniť.

      Kontrola stavu záruky

      Mimozáručný servis

      Opravy sa považujú za mimozáručné v týchto prípadoch:

      • Apple TV je staršia ako jeden rok.
      • Na Apple TV došlo k problému, na ktorý sa nevzťahuje záruka ani zákon o ochrane spotrebiteľa, ako je napríklad neúmyselné poškodenie alebo poškodenie v dôsledku neoprávnených úprav.

      Mimozáručný servis je spoplatnený. Ak zistíme nejaký problém, buď ho dokážeme opraviť, alebo vám Apple TV vymeníme za novú alebo za takú, ktorá bude rovnako výkonná a spoľahlivá ako nová. Cena bude závisieť od typu opravy, rezervujte si termín diagnostiky zariadenia a obratom vám vypracujeme cenovú ponuku.

      Príprava Apple TV na servis

      Pripravte si Apple ID a heslo a tiež sériové číslo Apple TV.

      Keď Apple TV odovzdávate do servisu, nechajte si káble a ďalšie príslušenstvo.

      Servis batérie diaľkového ovládača

      Apple TV 4K a Apple TV (4. generácia) majú diaľkový ovládač s nabíjateľnou batériou. Ak má batéria výrobnú chybu a vzťahuje sa na ňu obmedzená záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, jej servis vykonáme bez ďalších poplatkov. Naša záruka sa nevzťahuje na batérie, ktoré sú opotrebované v dôsledku bežného používania.

      Príslušenstvo možno budeme musieť otestovať, aby sme zistili príčinu problému s batériou. Ak ovládač Apple TV Remote nie je krytý zárukou, môžeme ho opraviť alebo vymeniť za poplatok.

      Predĺženie výdrže batérie

      Po servise

      Po vrátení Apple TV zo servisu sa prihláste pomocou svojho účtu Apple ID do App Storu. Ak počas servisu Apple TV zresetujeme alebo vymeníme, budete si musieť znova stiahnuť vaše aplikácie.

      Servis a oprava iMac

      Ak potrebujete servis pre Mac, môžete si vytvoriť rezerváciu termínu diagnostiky a opravy zariadenia.

      Príprava produktu na servis

      Skôr ako nám váš Mac doručíte k servisu, nezabudnite zapnúť FileVault a zálohovať si dáta. Zálohu budete potrebovať, ak budeme musieť Mac pri oprave naformátovať. Autorizovaný servis Apple nenesie zodpovednosť za stratu dát.

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete nič platiť.

      Overiť záruku

      Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy, rezervujte si  termín diagnostiky zariadenia a obratom vám vypracujeme cenovú ponuku.

      Podpora pre macOS

      Zálohovanie Macu

      Servis a oprava Mac mini

      Ak potrebujete servis pre Mac mini, môžete si vytvoriť rezerváciu termínu diagnostiky a opravy zariadenia.

      Príprava produktu na servis

      Skôr ako nám váš Mac doručíte k servisu, nezabudnite zapnúť FileVault a zálohovať si dáta. Zálohu budete potrebovať, ak budeme musieť Mac mini pri oprave naformátovať. Autorizovaný servis Apple nenesie zodpovednosť za stratu dát.

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete platiť nič.

      Overiť záruku

      Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy, rezervujte si  termín diagnostiky zariadenia a obratom vám vypracujeme cenovú ponuku.

      Podpora pre macOS

      Zálohovanie Macu

      Servis a oprava Mac Pro

      Ak potrebujete servis pre Mac Pro, môžete si vytvoriť rezerváciu termínu diagnostiky a opravy zariadenia. 

      Príprava produktu na servis

      Skôr ako nám váš Mac Pro doručíte k servisu, nezabudnite zapnúť FileVault a zálohovať si dáta. Zálohu budete potrebovať, ak budeme musieť Mac Pro ori oprave naformátovať. Autorizovaný servis Apple nenesie zodpovednosť za stratu dát.

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete nič platiť.

      Overiť záruku

      Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy, rezervujte si  termín diagnostiky zariadenia a obratom vám vypracujeme cenovú ponuku.

      Podpora pre macOS

      Zálohovanie Macu

      Servis a oprava MacBook

      Ak potrebujete servis pre MacBook, môžete si vytvoriť rezerváciu termínu diagnostiky a opravy zariadenia. 

      Príprava produktu na servis

      Skôr ako nám váš MacBook doručíte k servisu, nezabudnite zapnúť FileVault a zálohovať si dáta. Zálohu budete potrebovať, ak budeme musieť MacBook pri oprave naformátovať. Autorizovaný servis Apple nenesie zodpovednosť za stratu dát.

      Servis batérie

      Ak máte problémy s batériou, notebook Mac nemusí potrebovať opravu. Tieto tipy vám ukážu, akomôžete maximalizovať výdrž batérie. Ak sa Mac nedá zapnúť alebo jeho obrazovka sčernie, problém môžete vyriešiť pomocou týchto krokov.

      Servis batérie MacBook môže byť krytý zárukou alebo zákonom o ochrane spotrebiteľa. Produkt možno budeme musieť otestovať, aby sme určili konečnú cenu za servis.

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete nič platiť.

      Overiť záruku

      Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy, rezervujte si  termín diagnostiky zariadenia a obratom vám vypracujeme cenovú ponuku.

      Podpora pre macOS

      Optimalizácia výdrže batérie

      Zálohovanie Macu

      Music

      Servis a oprava slúchadiel AirPods a Beats

      Dohodnite si stretnutie, alebo kontaktujte náš autorizovaný servis služieb pre produkty Apple. Budete potrebovať sériové číslo, a preto si spolu s pôvodnými slúchadlami AirPods nezabudnite priniesť aj nabíjacie puzdrodoklad o nákupe alebo pôvodné balenie slúchadiel AirPods.

      Sériové číslo nájdete na viacerých miestach. Sériové číslo puzdra je uvedené na spodnej strane krytu. Ak sú slúchadlá AirPods pripojené k zariadeniu so systémom iOS, sériové číslo nájdete aj v menu Nastavenia > Všeobecné > Informácie > AirPods.

      Ako zistiť sériové číslo

      Koľko stojí oprava alebo výmena slúchadiel AirPods?

       Za servis slúchadiel AirPods alebo nabíjacieho puzdra nebudete platiť nič, ak sa na problém vzťahuje jednoročná obmedzená záruka spoločnosti Apple alebo zákon o ochrane spotrebiteľa.

      Obmedzená záruka spoločnosti Apple sa vzťahuje na chybnú batériu, nevzťahuje sa však na opotrebovanie batérie pri bežnom používaní. Ak má batéria výrobnú chybu, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, jej servis poskytneme bezplatne. Ak sa na servis batérie nevzťahuje záruka, môžeme vám ju vymeniť za poplatok.

      Ak dôjde k neúmyselnému poškodeniu slúchadiel AirPods alebo nabíjacieho puzdra, poškodený produkt môžeme vymeniť za poplatok za poskytnutie mimozáručného servisu. Ak slúchadlo AirPod alebo nabíjacie puzdro stratíte, môžeme vám poskytnúť náhradné za poplatok.

      Ako postupovať v prípade straty slúchadiel AirPods

      Ak si potrebujete dať vymeniť slúchadlá AirPods alebo nabíjacie puzdro, náhradný produkt bude nový alebo rovnako výkonný a spoľahlivý ako nový produkt.

      Na podrobnosti sa opýtajte zástupcu servisu.

      Zdroje informácií

      Používateľské príručky

      Technické parametre

      Máte otázku? Na podrobnosti sa opýtajte zástupcu servisu.

      Servis a oprava iPodu

      Spoločnosť Apple ponúka k iPodu mnoho možností získania podpory a servisu. Vyberte si tú, ktorá je pre vás najvhodnejšia. Ak máte nejaké otázky, možno nájdete odpoveď v našich článkoch podpory. Alebo vám môžeme pomôcť s batériami, prasknutými obrazovkami či ďalšími problémami.

      Články podpory spoločnosti Apple

      Kontaktujte nás

      Kontaktujte nás a nechajte si poradiť od odborníka autorizovaného servisného partnera spoločnosti Apple. Pomôžeme vám vyriešiť problém alebo dohodnúť opravu. Skôr než nás budete kontaktovať, pripravte si sériové číslo iPodu a svoje Apple ID a heslo.

      Vyhľadanie sériového čísla produktu

      Koľko to bude stáť?

      Ak sa na daný problém vzťahuje záruka alebo zákon o ochrane spotrebiteľa, nebudete platiť nič. Ak sa naň záruka nevzťahuje, cena bude závisieť od typu opravy.

      Kontrola stavu záruky

      Mimozáručný servis

      Opravy sa považujú za mimozáručné v týchto prípadoch:

      • iPod je starší ako jeden rok.
      • Na iPode došlo k problému, na ktorý sa nevzťahuje záruka ani zákon o ochrane spotrebiteľa, ako je napríklad neúmyselné poškodenie alebo poškodenie v dôsledku neoprávnených úprav.

      V takom prípade možno budeme môcť iPod opraviť za mimozáručný poplatok. Ak sa iPod nebude dať opraviť, možno ho budete musieť vymeniť. Náhradný iPod bude nový alebo rovnako výkonný a spoľahlivý ako nové zariadenie.

      Na podrobnosti sa opýtajte zástupcu servisu.

      Apple

      Apple je spoločnosť, ktorá výrazne napomohla revolúcii osobných počítačov na konci 70-tych rokov 20. storočia. Sídli v Cupertine v známom americkom stredisku IT gigantov v Silicon Valley. Hlavné oblasti jej pôsobenia sú najmä vývoj a produkcia osobných počítačov Mac, smartfónov iPhone, tabletov iPad, a nedávno pribudli do jej portfólia aj smart hodinky Apple Watch. Ikonickým sa tiež stal jej hudobný prehrávač hudby iPod, ktorý prakticky redefinoval celý hudobný priemysel. Po nedávnej akvizícii patrí pod značku Apple aj známy výrobca kvalitných slúchadiel Beats.

      Objednávka prepravy kuriérom pre záručné a pozáručné reklamácie

      Preprava kuriér – základné informácie

      1. Zdarma do servisného strediska a späť pre záručné reklamácie na značku a produkt, ktorý v rámci záručných podmienok výrobcu obsahuje službu prepravy kuriérom do servisného strediska a späť. (Služba Pick-Up and Return)
      2. Platená preprava na značku a produkt pre záručné a mimozáručné reklamácie, ktoré neobsahujú službu výrobcu bezplatnej prepravy.
      3. Limit zásielky do 15 kg, vyzdvihnutie do 2 pracovných dní prepravnou spoločnosťou (celé Slovensko).
      4. Pred odoslaním balíka je potrebné správne zabaliť reklamované zariadenie, aby sa zabezpečila jeho spoľahlivá preprava podľa doporučení prepravcu
      5. Pri nesprávnom alebo nevhodnom zabalení produktu spoločnosť SWISS spol. s r.o., a ani prepravná spoločnosť nenesie zodpovednosť za poškodenie zariadenia pri preprave.
      6. V prípade voľby zákazníka ponúkame i možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie.
      7. SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie.

      Objednaj Dopravu


        Obchodné a prepravné podmienky

        1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
        2. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
        3. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
        4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
        6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
        7. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
        8. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
        9. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).

        1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre záručné reklamácie na produkty, pre ktoré sa nevzťahuje bezplatný zvoz od výrobcu, v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
        2. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky
        3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
        4. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade, ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
        5. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        6. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
        7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
        8. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
        9. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
        10. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).