Priamy kontakt
vivo@swissit.sk
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Mobilné telefóny vivo
Mobilný telefón

Služba spojená s doručením zariadenia do servisného strediska. Oprava zariadenia je realizovaná v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Zariadenie bude po ukončení opravy uložené k vyzdvihnutiu v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Na žiadosť klienta môže byť zariadenie po ukončení opravy odoslané kuriérskou službou formou dobierky, ak zariadenie spĺňa podmienky bezpečnej prepravy.

Služba „PickUp and Return“ – bezplatné vyzdvihnutie zariadenia kuriérskou spoločnosťou u zákazníka, a návrat zariadenia po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Platí pre opravu v rámci záručných podmienok výrobcu v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

2. Čo potrebujete

    Štandardná doprava kuriérom – zdarma pre všetky záručné opravy

    1. Štandardná doprava

    1. Zdarma do servisného strediska pre všetky záručné opravy
    2. Zdarma odoslanie zo servisného strediska pre všetky záručné opravy
    3. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
    4. Prijatie a odoslanie mimozáručnej reklamácie / opravy štandardným kuriérom na dobierku v sume 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH za jednu dopravu (8,00 EUR bez DPH / 9,60 s DPH za obidve dopravy)
    5. V prípade voľby zákazníka možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie
    6. SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednaj Dopravu


      Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

      1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi štandardnej dopravy účtovaný poplatok za službu štandardnej dopravy kuriérom pre mimozáručné opravy v zmysle platného cenníka, t.j. 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou zálohovej faktúry alebo dobierky.
      2. V prípade objednávky Expresnej dopravy bude objednávateľovi účtovaný poplatok za službu Expresnej dopravy kuriérom v zmysle platného cenníka, t.j. 7,00 EUR bez DPH / 8,40 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 7,00 EUR bez DPH / 8,40 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou zálohovej faktúry alebo dobierky.
      3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
      4. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
      5. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér. Objednávateľ sa zaväzuje vyzdvihnúť ukončenú reklamáciu osobne v mieste vybavenia reklamácie.
      6. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
      7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
      8. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18,- EUR bez DPH ( 21,60 EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
        Preprava Expres kuriér BA 7,00 € 8,40 €
        Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 4,00 € 4,80 €

        Služba: Servisné práce

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Diagnostika zariadenia 10,00 € 12,00 €
        Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Mobilné zariadenia 15,00 € 18,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Príslušenstvo 15,00 € 18,00 €
        Záloha dát Mobilné zariadenia 30,00 € 36,00 €

        *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

        Vivo

        vivo je globálna technologická spoločnosť, ktorá sa zaoberá vývojom a výrobou mobilných telefónov. Firma vznikla v roku 2008, a sídli v Čínskom Tongguane. Aktuálne patrí medzi 10 najväčších svetových mobilných značiek a pôsobí vo viac ako 30 krajinách, či regiónoch. Míľnikom sa pre vivo stal rok 2019, kedy spoločnosť prekročila hranicu 370 miliónov celosvetovo aktívnych používateľov.

        Ročne vivo, v piatich výrobných závodoch v Číne, južnej a juhovýchodnej Ázii, vyrobí viac ako 200 miliónov smartfónov. Zameriava sa však aj na vývoj, a využíva na to až deväť vlastných výskumných centier v Číne, Japonsku a USA. Medzi známych ambasadorov značky patrí napríklad basketbalista Stephen Curry z Golden State Warriors.