Obchodné podmienky služby Výjazd technika
- Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
- Pre zariadenia mimo záručnej lehoty alebo zariadenia bez služby servisu na mieste u zákazníka je služba Výjazd technika spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
- Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika.
Služba: Doprava
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 23% |
Doprava / Výjazd technika Paušál BA, BB, KE | 28,00 € | 34,44 € |
Doprava / Výjazd technika SK | 0,75 € / km | 0,92 € / km |
Preprava kuriér | 7,00 € | 8,61 € |
Preprava Expres kuriér BA | 10,00 € | 12,30 € |
Preprava kuriér na Dobierku | 8,00 € | 9,84 € |
Balenie produktu a príprava na odoslanie*** | 2,00 € | 2,46 € |
Služba: Servisné práce
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 23% |
Diagnostika vady zariadenia u zákazníka | 40,00 € | 49,20 € |
Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* | 27,00 € | 33,21 € |
Diagnostika Servers, Storage* | 52,00 € | 63,96 € |
Nadštandardný / Express servis | 20,00 € | 24,60 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Servers, Workstation, Storage | 65,00 € | 79,95 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors | 45,00 € | 55,35 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories | 16,00 € | 19,68 € |
Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** | 40,00 € | 49,20 € |
Záloha dát Servers, Storage** | 85,00 € | 104,55 € |
Profylaktika – Notebooks, Tablets, PCs | 40,00 € | 49,20 € |
Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.
Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.
* Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.
** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.
*** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.