Štandardná doprava kuriérom – zdarma pre všetky záručné opravy
1. Štandardná doprava
- Zdarma do servisného strediska pre všetky záručné opravy
- Zdarma odoslanie zo servisného strediska pre všetky záručné opravy
- Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
- Prijatie a odoslanie mimozáručnej reklamácie / opravy štandardným kuriérom na dobierku v sume 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH za jednu dopravu (8,00 EUR bez DPH / 9,60 s DPH za obidve dopravy)
- V prípade voľby zákazníka možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie
- SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie
2. Expresná doprava
- Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
- Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
- Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu
Objednaj Dopravu
Obchodné podmienky služby Výjazd technika
- Nadštandartný servis – platená služba v sume 18,- EUR bez DPH ( 21,60 EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
- Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
- Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
- Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
- Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
- Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika
Služba: Doprava
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 20% |
Doprava Paušál BA, BB, KE | 20,00 € | 24,00 € |
Doprava SK | 0,50 € / km | 0,60 € / km |
Preprava kuriér | 5,00 € | 6,00 € |
Preprava Expres kuriér BA | 7,00 € | 8,40 € |
Balenie produktu a príprava na odoslanie*** | 4,00 € | 4,80 € |
Služba: Servisné práce
Popis služby | Cena bez DPH | Cena s DPH 20% |
Diagnostika vady zariadenia u zákazníka | 30,00 € | 36,00 € |
Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* | 20,00 € | 24,00 € |
Diagnostika Servers, Storage* | 40,00 € | 48,00 € |
Nadštandardný / Express servis | 20,00 € | 24,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Servers, Workstation, Storage | 50,00 € | 60,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors | 40,00 € | 48,00 € |
Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories | 15,00 € | 18,00 € |
Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** | 40,00 € | 48,00 € |
Záloha dát Servers, Storage** | 80,00 € | 96,00 € |
Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.
Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.
* Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.
** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.
*** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.