Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
Rezervácia termínu opravy
1. Vyberte zariadenie
Notebook
Osobný počítač
Zálohovacie zariadenie
Príslušenstvo
Server

Služba spojená s doručením zariadenia do servisného strediska. Oprava zariadenia je realizovaná v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Zariadenie bude po ukončení opravy uložené k vyzdvihnutiu v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Na žiadosť klienta môže byť zariadenie po ukončení opravy odoslané kuriérskou službou formou dobierky, ak zariadenie spĺňa podmienky bezpečnej prepravy.

Služba servisu u zákazníka v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. K realizácii bezplatného záručného servisu na mieste u zákazníka bude vyslaný technik autorizovaného servisu spoločnosti SWISS. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

Služba „PickUp and Return“ – bezplatné vyzdvihnutie zariadenia kuriérskou spoločnosťou u zákazníka, a návrat zariadenia po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Platí pre opravu v rámci záručných podmienok výrobcu v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

2. Čo potrebujete

    Štandardná doprava kuriérom – jednu prepravu zaplatíme za vás

    1. Štandardná doprava

    1. Zdarma do servisného strediska pre záručné a mimozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 20 kg, vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň (celé Slovensko)
    3. Odoslanie ukončenej reklamácie štandardným kuriérom na dobierku v sume 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH za dopravu
    4. V prípade voľby zákazníka možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie
    5. SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie

    2. Expresná doprava

    1. Cena dopravy 8,40 EUR s DPH do servisného strediska pre záručné a pozáručné opravy
    2. Limit zásielky do 5 kg, vyzdvihnutie do 3 hodín od objednania (platí pri zadaní objednávky do 14:00 hod.)
    3. Služba zatiaľ dostupná iba pre Bratislavu

    Objednaj Dopravu


      Obchodné a prepravné podmienky – služba štandard, express kuriér a nadštandardný servis

      1. V prípade v potvrdenia voľby (súhlasu) „Po oprave zaslať zariadenie kuriérom“, bude objednávateľovi štandardnej dopravy účtovaný poplatok za službu štandardnej dopravy kuriérom v zmysle platného cenníka, t.j. 4,00 EUR bez DPH / 4,80 EUR s DPH formou zálohovej faktúry alebo dobierky.
      2. V prípade objednávky Expresnej dopravy bude objednávateľovi účtovaný poplatok za službu Expresnej dopravy kuriérom v zmysle platného cenníka, t.j. 7,00 EUR bez DPH / 8,40 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 7,00 EUR bez DPH / 8,40 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou zálohovej faktúry alebo dobierky.
      3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
      4. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
      5. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám nemôžeme odoslať naspäť cez službu kuriér. Objednávateľ sa zaväzuje vyzdvihnúť ukončenú reklamáciu osobne v mieste vybavenia reklamácie.
      6. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
      7. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).


        Obchodné podmienky služby Výjazd technika

        1. Nadštandartný servis – platená služba v sume 18,- EUR bez DPH ( 21,60 EUR s DPH). Obsahom služby je výjazd technika do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia a schválenia požiadavky, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
        2. Služba Výjazd technika je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
        3. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
        4. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania alebo úhrady zálohovej faktúry.
        5. Pre zariadenia v záručnej lehote môže byť služba spoplatnená.
        6. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
        7. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika

        Služba: Doprava

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Doprava Paušál BA, BB, KE 20,00 € 24,00 €
        Doprava SK 0,50 € / km 0,60 € / km
        Preprava kuriér 5,00 € 6,00 €
        Preprava Expres kuriér BA 7,00 € 8,40 €
        Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 4,00 € 4,80 €

        Služba: Servisné práce

        Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
        Diagnostika vady zariadenia u zákazníka 30,00 € 36,00 €
        Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* 20,00 € 24,00 €
        Diagnostika Servers, Storage* 40,00 € 48,00 €
        Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Servers, Workstation, Storage 50,00 € 60,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 40,00 € 48,00 €
        Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 15,00 € 18,00 €
        Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** 40,00 € 48,00 €
        Záloha dát Servers, Storage** 80,00 € 96,00 €

        Uvedené ceny služieb sú za základnú hodinovú sadzbu. Výsledná cena sa môže líšiť v závislosti od náročnosti opravy zariadenia.

        Reinštalácia OS znamená inštaláciu základného programového vybavenia a uvedenie do továrenského nastavenia výrobcu.

        * Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.

        ** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.

        *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

        Fujitsu Technology Solution

        Fujitsu je japonská nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí najmä v počítačovom priemysle a IT technológiách. Hlavné sídlo spoločnosti je Shiodome City Center v Tokiu. Fujitsu je známe predovšetkým ako poskytovateľ IT technológií pre biznis sféru. Jej výrobky a služby majú výborné meno najmä v oblasti osobných počítačov, telekomunikácií a pokročilej mikroelektroniky. V súčasnosti je Fujitsu štvrtou najväčšou IT firmou na svete.

        Fujitsu Siemens - zariadenia