Priamy kontakt
lenovo@swissit.sk
Overiť záruku
Postup pri reklamácii
Program výmeny
1. Vyberte zariadenie
Tablet ThinkPad
Notebook ThinkPad
PC ThinkCentre a ThinkStation
Monitor ThinkVision
Príslušenstvo Think Options

Služba spojená s doručením zariadenia do servisného strediska. Oprava zariadenia je realizovaná v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Zariadenie bude po ukončení opravy uložené k vyzdvihnutiu v autorizovanom servisnom stredisku SWISS. Na žiadosť klienta môže byť zariadenie po ukončení opravy odoslané kuriérskou službou formou dobierky, ak zariadenie spĺňa podmienky bezpečnej prepravy.

Služba servisu u zákazníka v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. K realizácii bezplatného záručného servisu na mieste u zákazníka bude vyslaný technik autorizovaného servisu spoločnosti SWISS. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

Služba „PickUp and Return“ – bezplatné vyzdvihnutie zariadenia kuriérskou spoločnosťou u zákazníka, a návrat zariadenia po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Platí pre opravu v rámci záručných podmienok výrobcu v prípade, že je možné pre dané zariadenie použiť daný typ služby podľa zakúpenej služby pre dané zariadenie. V prípade pozáručného servisu alebo servisu mimo záručných podmienok výrobcu je služba spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.

2. Čo potrebujete


      Obchodné podmienky služby Výjazd technika

      1. Pre zariadenia v záručnej lehote s podmienkou výrobcu servis na mieste u zákazníka pre danú vadu je služba poskytovaná zdarma.
      2. Pre zariadenia mimo záručnej lehoty alebo zariadenia bez služby servisu na mieste u zákazníka je služba Výjazd technika spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb, kde sú účtované dopravné náklady a diagnostika vady zariadenia.
      3. Dostupnosť služby je od 24 hodín do 72 hodín v pracovných dňoch od objednania.
      4. Servisné stredisko si vyhradzuje právo vystaviť najskôr zálohovú faktúru pre službu.
      5. Servisné stredisko si vyhradzuje právo na zamietnutie služby Výjazd technika.

      Služba: Doprava

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Doprava Paušál BA, BB, KE 30,00 € 36,00 €
      Doprava SK 0,80 € / km 0,96 € / km
      Preprava kuriér 6,00 € 7,20 €
      Preprava Expres kuriér BA 9,00 € 10,80 €
      Preprava kuriér na Dobierku 7,00 € 8,40 €
      Balenie produktu a príprava na odoslanie*** 2,00 € 2,40 €

      Služba: Servisné práce

      Popis služby Cena bez DPH Cena s DPH 20%
      Diagnostika vady zariadenia u zákazníka 40,00 € 48,00 €
      Diagnostika Notebooks, Tablet, PCs* 25,00 € 30,00 €
      Nadštandardný / Express servis 20,00 € 24,00 €
      Oprava, konfigurácia, inštalácia – Notebooks, Tablet PCs, Monitors 45,00 € 54,00 €
      Oprava, konfigurácia, inštalácia – Other Accessories 15,00 € 18,00 €
      Záloha dát Notebooks, Tablets, PCs** 40,00 € 48,00 €
      Profylaktika – Notebooks, Tablets, PCs 40,00 € 48,00 €

      * Administratívne spracovanie zákazky, diagnostika vady a vypracovanie cenovej ponuky.

      ** Záloha dát na vyžiadanie od klienta. Servisné stredisko sa pokúsi urobiť zálohu dát, ktorá nemusí byť vzhľadom k povahe vady úspešná. V takom prípade nebude účtovaná.

      *** Balenie produktu v prípade chýbajúceho alebo nevhodného obalu na prepravu kuriérom späť.

      Poskytujeme záručný a pozáručný servis pre produkty Lenovo Think (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation a ThinkVision). Pozáručný servis poskytujeme pre produkty PC a Notebooky rady YOGA, LEGION, ideapad, ideacentre a Lenovo.  V prípade požiadavky na reklamáciu kontaktujte prosím naše najbližšie servisné stredisko v Bratislave alebo Košiciach.

      Poskytujeme záručný a pozáručný servis pre produkty Lenovo Think (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation a ThinkVision). Pozáručný servis poskytujeme pre produkty PC a Notebooky rady YOGA, LEGION, ideapad, ideacentre a Lenovo.  V prípade požiadavky na reklamáciu kontaktujte prosím naše najbližšie servisné stredisko v Bratislave alebo Košiciach.

      Záručný servis pre produkty Lenovo, YOGA, LEGION, ideapad, ideacentre  je realizovaný priamo spoločnosťou Lenovo. Pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte prosím zákaznícku linku na telefónnom čísle: 0850 232 406 (PO-PIA 9:00-18:00), alebo píšte na  support_Sk@lenovo.com. Viacej informácii nájdete na stránke Lenova.

      Záručný servis pre produkty Lenovo, YOGA, LEGION, ideapad, ideacentre  je realizovaný priamo spoločnosťou Lenovo. Pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte prosím zákaznícku linku na telefónnom čísle: 0850 232 406 (PO-PIA 9:00-18:00), alebo píšte na  support_Sk@lenovo.com. Viacej informácii nájdete na stránke Lenova.

      Lenovo

      Lenovo Group Limited je čínska technologická firma so sídlom v Pekingu v Číne a v Morrisville v USA. Spoločnosť bola založená roku 1984 v Pekingu pod názvom Legend. V súčasnosti Lenovo predáva svoje produkty v 180 krajinách, a má viac ako 30 vlastných výrobných závodov po celom svete. Hlavnou doménou spoločnosti je výroba a predaj kompletného portfólia počítačov a tabletov, monitorov, zariadení na ukladanie dát, smartfónov a príslušenstva. Aktuálne je Lenovo najväčším predajcom osobných počítačov na svete.

      Objednávka prepravy kuriérom pre záručné a pozáručné reklamácie

      Preprava kuriér – základné informácie

      1. Zdarma do servisného strediska a späť pre záručné reklamácie na značku a produkt, ktorý v rámci záručných podmienok výrobcu obsahuje službu prepravy kuriérom do servisného strediska a späť. (Služba Pick-Up and Return)
      2. Platená preprava na značku a produkt pre záručné a mimozáručné reklamácie, ktoré neobsahujú službu výrobcu bezplatnej prepravy.
      3. Limit zásielky do 15 kg, vyzdvihnutie do 2 pracovných dní prepravnou spoločnosťou (celé Slovensko).
      4. Pred odoslaním balíka je potrebné správne zabaliť reklamované zariadenie, aby sa zabezpečila jeho spoľahlivá preprava podľa doporučení prepravcu
      5. Pri nesprávnom alebo nevhodnom zabalení produktu spoločnosť SWISS spol. s r.o., a ani prepravná spoločnosť nenesie zodpovednosť za poškodenie zariadenia pri preprave.
      6. V prípade voľby zákazníka ponúkame i možnosť osobného odovzdania ukončenej reklamácie v mieste vybavenia reklamácie.
      7. SWISS spol. s r.o. si vyhradzuje právo voľby vlastného servisného strediska (Bratislava, B. Bystrica, Košice) pre vybavenie reklamácie.

      Objednaj Dopravu


        Obchodné a prepravné podmienky

        1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
        2. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
        3. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
        4. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        5. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
        6. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
        7. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
        8. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
        9. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).

        1. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre záručné reklamácie na produkty, pre ktoré sa nevzťahuje bezplatný zvoz od výrobcu, v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky.
        2. V prípade potvrdenia voľby (súhlasu) s prepravnými a obchodnými podmienkami bude objednávateľovi dopravy účtovaný poplatok za službu prepravy kuriérom pre mimozáručné reklamácie v zmysle platného cenníka, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH do servisného strediska, a rovnaká suma, t.j. 6,00 EUR bez DPH / 7,20 EUR s DPH v prípade voľby odoslania zo servisného strediska formou faktúry alebo dobierky
        3. Zariadenie posielané prepravnou službou musí byť riadne zabalené – odporúčame poslať v originálnom obale (nie je to však podmienkou). Za škodu, ktorá vznikne následkom použitia chybného, nevhodného alebo nedostatočného obalu zásielky, nesie zodpovednosť odosielateľ. Vybavenie škody pri preprave sa riadi prepravnými a obchodnými podmienkami príslušnej prepravnej spoločnosti.
        4. Príjemca je povinný zásielku pri jej prevzatí vizuálne skontrolovať, a v prípade, ak je balík zjavne poškodený (poškodený, premočený, otvorený) bezodkladne s dopravcom spísať zápis o škode na zásielke, a informovať o tejto skutočnosti odosielateľa zásielky.
        5. Zariadenie, ktoré k nám bude doručené bez vhodného obalového materiálu a hrozí poškodenie pri preprave späť, vám bude pri zaslaní späť správne zabalené, a bude vám účtovaný nový obalový materiál.
        6. Záručná oprava – oprava vykonaná bezplatne v zmysle záručných podmienok výrobcu v súlade s SK legislatívou.
        7. Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe (faktúra, blok z pokladne) pre uznanie záručnej reklamácie. Bez uvedeného dokladu nemusí byť záručná reklamácia uznaná.
        8. V prípade zamietnutia cenovej ponuky na opravu alebo jej premlčania bude účtovaný poplatok za diagnostiku a náklady za prepravu, ak bola realizovaná.
        9. Pred odoslaním zariadenia – počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte svoje dáta. Obsah pamäťového média sa môže v priebehu servisu vymazať, nahradiť a/alebo preformátovať. Za stratu dát v zariadení servisné stredisko nenesie zodpovednosť.
        10. Nadštandardný / Express servis – platená služba v sume 20,- EUR bez DPH (24,- EUR s DPH). Obsahom služby je prioritná diagnostika zariadenia do 3 hodín po doručení, expresná objednávka dielu, oprava zariadenia od 3 hodín do 24 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu skladom v servisnom stredisku alebo u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu a súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu).