Spoločnosť Apple zistila, že v obmedzenom počte 15-palcových MacBookov Pro staršej generácie môže dôjsť k prehriatiu batérie, čo môže predstavovať riziko vzniku požiaru. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli predávané prevažne od septembra 2015 do februára 2017. Nárok na výmenu sa určuje podľa sériového čísla produktu.

Bezpečnosť zákazníkov je pre spoločnosť Apple najvyššou prioritou, a preto sme sa dobrovoľne rozhodli, že batérie, ktorých sa tento problém týka, bezplatne vymeníme.

Nárok na výmenu

Najskôr skontrolujte, ktorý model 15-palcového MacBooku Pro máte. Vyberte položku O tomto počítači Mac v menu Apple () v ľavom hornom rohu obrazovky. Skontrolujte, či je v zobrazenom okne uvedený model „MacBook Pro (Retina, 15-palcový, polovica roka 2015)“. Ak máte tento model, zadaním sériového čísla počítača do nasledujúceho poľa skontrolujte, či sa naň vzťahuje tento program.

Ak váš MacBook Pro spĺňa kritériá, prestaňte ho používať a podľa nasledujúcich pokynov si nechajte vymeniť batériu.

 

Vyhľadanie sériového čísla je jednoduché. Pozrite si postup.

Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na iné modely MacBooku Pro.

Proces výmeny

Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o výmenu batérie. Váš MacBook Pro sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento program. Servis môže trvať 3 až 5 dní.

Ak máte otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte podporu spoločnosti Apple.

V rámci prípravy MacBooku Pro na servis zálohujte svoje dáta.

Tento program zahŕňa len výmenu batérie. Ak si chcete dohodnúť platený servis v súvislosti s iným problémom, kontaktujte podporu spoločnosti Apple a porozprávajte sa s poradcom.

Ďalšie informácie

Tento celosvetový program spoločnosti Apple nepredlžuje štandardné záručné krytie 15-palcového MacBooku Pro.

Tento program nemá vplyv na vaše zákonné ani záručné práva.