Blog2020-10-26T17:32:59+00:00
2.10.2019

Obmedzenie prevádzky našich pobočiek v Bratislave a Košiciach

2.10.2019|

Vážení zákazníci, v nasledujúcich dňoch bude obmedzená prevádzka na niektorých našich pobočkách, a to nasledovne: Pobočka Bratislava: pobočka bude v piatok 4.10.2019 pre verejnosť z technických príčin uzatvorená (maintenance systému). Pobočka Košice: pobočka bude uzatvorená v dňoch 3. - 4.10.2019 v dôsledku sťahovania pobočky do nových priestorov. Ďakujem za porozumenie, a tešíme sa na vás v pondelok 7.10.2019.

30.9.2019

Zapožičanie mobilu počas opravy

30.9.2019|

Vážení klienti, máme pre vás ďalšiu novinku. S účinnosťou od 1.10.2019 sme pre tých, ktorí sa z pracovných, osobných, či iných dôvodov nevedia zaobísť bez svojho telefónu, pripravili zariadenia na zapožičanie počas celej doby opravy. Akcia platí v prípade, že svoje iPhone zariadenie donesiete na opravu osobne na našu pobočku v Bratislave (Pestovateľská 13 – OC Korzo). Telefón na zapožičanie od nás dostanete ZDARMA. Služba je závislá od dostupnosti zariadení. Tešíme sa na vašu návštevu.

13.9.2019

Jesenná súťaž o MacBook Air

13.9.2019|

Na začiatok školského roka sme pre vás pripravili jesennú súťaž o úplne nový MacBook Air*. Samozrejme, že súťaž je určená pre všetkých, a nielen pre žiakov a študentov. Súťaž prebieha našom Facebooku, a aby ste sa do nej zapojili, stačí splniť 2 jednoduché podmienky: Verejne zdieľať súťažný post Pridať do komentára pod postom názov produktu od Apple, o ktorý by sme mali súťažiť nabudúce Jednoduché však? Súťažiť budeme do 30.09.2019 do 12:00 hod. V tento deň vyžrebujeme výhercu, a pošleme mu jeho nový MacBook Air*. Držíme palce, nech sa na vás usmeje šťastie. Poznámka: Usporiadateľ prehlasuje, že táto súťaž nie je nijako organizovaná v spolupráci so sociálnou sieťou Facebook, [...]

28.8.2019

Prečo si vybrať práve náš autorizovaný servis

28.8.2019|

O výhodách a nevýhodách autorizovaných a neautorizovaných servisov sa vo všetkých druhoch médií popísalo už neuveriteľné množstvo článkov. Nie vždy sú uvádzané informácie presné a pravdivé, a preto sme sa ako dlhoročný a stabilný partner na trhu autorizovaných servisných stredísk rozhodli, že sa pokúsime do problematiky vniesť trochu svetla. Pri drvivej väčšine svetových renomovaných značiek platí, že záruka na zariadenie automaticky padá neautorizovaným servisným zásahom. Odpoveď na otázku, prečo je tomu tak, je v skutočnosti veľmi jednoduchá. Neautorizovaný servis v prvom rade nemá prístup k originálnym náhradným dielom. S tým súvisí i skutočnosť, že neautorizované servisy nemajú okrem originálnych súčiastok ani prístup k nástrojom na diagnostiku, resp. opravu zariadenia. Z uvedeného [...]

21.6.2019

Program bezplatnej výmeny batérií pre zariadenia MacBook Pro 15“

21.6.2019|

Výrobca Apple zverejnil program bezplatnej výmeny batérií pre zariadenia MacBook Pro 15“ ročníky 2015 – 2017. Nárok na výmenu si môžete overiť na stránke https://support.apple.com/sk-sk/15-inch-macbook-pro-battery-recall , kde zadáte sériové číslo vášho zariadenia. V prípade, že vaše zariadenie spadá do programu výmeny, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis. Doba výmeny batérie je do 48 hodín od doručenia zariadenia.

21.6.2019

Ako si overím, že na mojom zariadení boli pri oprave použité originálne komponenty?

21.6.2019|

Prístup k originálnym komponentom má výhradne autorizovaný servis. Informácia o objednávke komponentu a oprave zariadenia tak musí byť vedená aj v systéme výrobcu. Pre overenie autorizovanej opravy slúži link priamo na stránke výrobcu: https://mysupport.apple.com/ Tu si môžete skontrolovať, či vaše zariadenie bolo skutočne v autorizovanom servise. Takto máte istotu, že vaše zariadenie aj po oprave spĺňa všetky náročné parametre stanovené výrobcom. V prípade platenej opravy máte garanciu, že ste za svoje peniaze dostali skutočne originálny komponent spolu so zárukou. V prípade, že opravu vášho zariadenie nedokážete dohľadať uvedeným spôsobom, znamená to len jediné, vami vybraný servis nie je autorizovaný, na opravu neboli použité originálne komponenty, a stratili [...]

Go to Top