Skip to content
Vyberte značku vášho zariadenia
Hľadať:
O nás
Služby
/#services
Blog
SwissSave
Kontakt
Doprava
Online stav zákazky
Slovenčina
English
Deutsch
Slovenščina
Hľadať:
Lexmark – Rezervácia termínu opravy
testswisss
2018-06-06T18:43:20+00:00
Rezervácia termínu diagnostiky a opravy zariadenia
Služba je dostupná pre pre všetkých klientov ktorí k nám prinesú svoje zariadenie osobne a požadujú
Prioritné zaevidovanie servisnej zákazky
Okamžitú diagnostiku problému zariadenia
Konzultáciu servisného technika
Okamžité vypracovanie cenovej ponuky v prípade pozáručnej závady
Expresnú objednávku náhradného dielu
Expresnú opravu zariadenia
Vyberte pobočku SWISS
---
Bratislava
Košice
Vyberte značku
---
Vyberte typ zariadenia
---
Sériové číslo zariadenia
Uplatňujem si záručnú reklamáciu
---
Áno
Nie
Neviem
Vaše Meno a Priezvisko
E-Mail
Telefón
Dátum a približná hodinu návštevy
Popis Problému
Nahrať Doklad o kúpe alebo iný záznam
emailto
emailtoalt1
emailtoalt2
emailtoalt3
Súhlasím so
všeobecnými obchodnými podmienkami
Súhlasím s obchodnými podmienkami služby "Rezervácia termínu"
Služba je spoplatnená pre všetky typy opráv záručných aj pozáručných v sume 20,- EUR bez DPH
( 24,- EUR s DPH ). Úhrada v hotovosti alebo kartou pri príjme zariadenia. ( Platba kartou je možná iba v pobočke Bratislava )
Prioritné zaevidovanie zákazky – prednostné zaevidovanie do systému bez čakania
Okamžitá diagnostika problému zariadenia – okamžitá diagnostika problému zariadenia po zaevidovaní do systému certifikovaným technikom
Konzultácia servisného technika – po diagnostike zariadenia, osobná konzultácia s technikom, kde bude odkomunikovaná príčina vady zariadenia a postup na odstránenie vady zariadenia.
V prípade pozáručnej alebo inej platenej opravy okamžité vypracovanie cenovej ponuky na opravu.
Expresná objednávka náhradného dielu – okamžité objednanie náhradného dielu u výrobcu pokiaľ daný diel nie je skladom v servisnom stredisku.
Expresná oprava zariadenia – oprava v ten istý deň za predpokladu doručenia zariadenia do servisného strediska v čase do 16:00 a dostupnosti požadovaného dielu na sklade v servisnom stredisku. V opačnom prípade oprava zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch za predpokladu dostupnosti náhradného dielu u výrobcu dielu u výrobcu a doloženia všetkých potrebných dokladov k zariadeniu alebo súhlasu k oprave (v prípade plateného servisu ).
Pre produkty Apple je služba dostupná výhradne na pobočke Bratislava
Servisné stredisko môže objednávateľa požiadať o doloženie dokladu o kúpe ( faktúra, blok z pokladne ) pre uznanie záručnej reklamácie.
×
Go to Top