Spoločnosť Apple zistila, že malé percento iPhonov 11 môže v dôsledku problému s modulom displeja prestať reagovať na dotyky. Zariadenia, ktorých sa týka tento problém, boli vyrobené od novembra 2019 do mája 2020.

Ak váš iPhone 11 vykazuje tento problém, pomocou nasledujúceho nástroja na kontrolu sériového čísla určite, či sa tento program vzťahuje na vaše zariadenie. Ak áno, spoločnosť Apple alebo autorizovaný poskytovateľ servisných služieb pre produkty Apple vám zdarma poskytne servis.

Kontrola sériového čísla: https://support.apple.com/sk-sk/iphone-11-display-module-replacement-program

Vyhľadanie sériového čísla je jednoduché. Pozrite si postup.

Poznámka: Tento program sa nevzťahuje na žiadne iné modely iPhonu.

Proces servisu

Vyhľadajte autorizovaného poskytovateľa servisných služieb pre produkty Apple a požiadajte ho o servis svojho iPhonu 11. iPhone sa pred vykonaním akéhokoľvek servisného zásahu preskúma, aby sa overilo, či sa naň vzťahuje tento program.

Ak máte otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte podporu spoločnosti Apple.

Pred servisom si zálohujte iPhone do iCloudu alebo do počítača. Prečítajte si viac o príprave iPhonu na servis.

Ak váš iPhone 11 vykazuje akékoľvek poškodenie, ktoré znemožňuje dokončenie opravy (má napríklad prasknutý displej), najskôr je potrebné vyriešiť daný problém. V niektorých prípadoch môže byť takáto ďalšia oprava spoplatnená.

Ďalšie informácie

Spoločnosť Apple môže opravu obmedziť na pôvodnú krajinu alebo oblasť nákupu. V prípade zariadení iPhone 11 zakúpených v členských krajinách EHP možno využiť servis v ostatných členských krajinách EHP.

Tento celosvetový program spoločnosti Apple nepredlžuje štandardnú záruku na iPhone 11.

Ak si myslíte, že sa tento problém týka aj vášho iPhonu 11, a už ste za jeho opravu zaplatili, môžete kontaktovať spoločnosť Apple so žiadosťou o vrátenie peňazí.

Program sa vzťahuje na príslušné zariadenia iPhone 11 dva roky od prvého maloobchodného predaja zariadenia.